Globální prodej automobilky Volvo Cars v dubnu vzrostl o 12,2 %

Globální prodej automobilky Volvo Cars v dubnu vzrostl o 12,2 %

Pozitivní vývoj prodeje společnosti Volvo Cars pokračoval i v dubnu, kdy švédská prémiová automobilka zaznamenala meziroční zvýšení globálního prodeje o 12,2 % s tím, že došlo k nárůstu v rámci všech hlavních trhů. Za celý měsíc se prodalo celkem 52 635 vozů, zatímco ve stejném období předchozího roku se prodalo 46 895 vozů. K silnému zvýšení prodeje v měsíci dubnu bezpochyby přispělo nové Volvo XC40 – jež bylo v nedávné době korunováno Evropským autem roku – za vydatné pomoci modelů řady 90. Vzhledem k výše uvedeným údajům se za první čtyři měsíce roku 2018 prodalo celkem 200 042 vozů, což znamená meziroční zvýšení prodeje o 13,6 %. V Číně, která představuje největší trh automobilky Volvo Cars, prodej stoupl o 20,2 %. To je dáno především silnou poptávkou zákazníků po lokálně vyráběném SUV XC60 a sedanu S90. Celkově se zde v dubnu prodalo 10 442 vozů, zatímco ve stejném období předchozího roku to bylo 8 687 vozů. Na evropském trhu se v dubnu prodalo celkem 26 360 automobilů, což ve srovnání s loňským rokem znamená zvýšení prodeje o 3,1 %. Hlavními hnacími motory prodeje jsou zde Volvo XC40, Volvo XC60 a modely řady 90. Výborné výsledky za duben hlásí také trh USA, kde při 8 333 prodaných vozech došlo v meziročním srovnání k nárůstu prodeje o 17 %, za nímž stojí především velký zájem o SUV modelovou řadu Volvo.

 

« Zpět na novinky16.05.2018, zdroj: Volvo
Volvo - logo
Newsletter